En nettside som lykkes, tiltrekker rett kunde og får dem til å gjennomføre ønsket handling. Det kan være å gjennomføre et kjøp eller legge igjen verdifull informasjon.
Intervju med bedriften
Webanalyse
Arbeid med personas
Søkeordsanalyse
Digital strategi
Webdesign og brukeropplevelse (UX)
En nettside som lykkes har et design som er lett å forstå, teste, tilpasse og lett å bruke for alle brukergrupper. Designet må skape kredibilitet, trigge brukeren til å handle og støtte innholdet.
Designprosesser
Innholdsarkitektur
Webdesign
Innholdsanalyse
Bilder
Webutvikling
En nettside som lykkes er rask, sikker og tilgjengelig. I tillegg er det viktig at nettsiden kan utvikles smidig og effektivt. Plattformen det utvikles på bør lett kunne integreres med andre løsninger. Jeg kan hjelpe deg med:
Sanity og Strapi CMS
Umbraco og Hubspot CMS
Statiske nettsider
Skreddersydde webapplikasjoner
Kontinuerlig utvikling (CRO)
En nettside som lykkes utvikles kontinuerlig for å konvertere best mulig. Å investere i nettsiden er avgjørende for å lykkes i det lange løp. Fokus i denne fasen er optimalisere innhold, brukeropplevelse, brukerreisen, skape trafikk og synlighet i søkemotorer.
Analyse av brukerreiser
Analyse av brukeratferd
Analyse av innhold
SEO
Brukertesting
A/B testing
Visuell kommunikasjon
En nettside som lykkes bruker bilder og video til å fortelle historier og dele verdifullt innhold. Bilder og video som er unike for deg og din bransje og som er i tråd med merkevaren din.